Φοιτητές και μέλη ΔΕΠ Α.Π.Θ.

Από εδώ συνδέονται οι χρήστες που έχουν ενεργό λογαριασμό στο Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου ΑΠΘ.

Εγγραφή

Εταιρίες/Φορείς

Είστε Επιχείρηση; Εγγραφείτε σήμερα και δείτε πως μπορεί η συνεργασία σας με τη Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας να σας ευνοήσει

Εγγραφή

Απόφοιτοι

Αν έχετε ήδη ενεργοποιημένο λογαριασμό αποφοίτου, μπορείτε να συνδεθείτε στο σύστημα πατώντας το κουμπί "Σύνδεση". Πατήστε στο κουμπί "Εγγραφή" για οδηγίες δημιουργίας καινούριου λογαριασμού.

Εγγραφή
Για να συνδεθείτε στο πληροφοριακό σύστημα ΔΑΣΤΑ ως φοιτητής θα πρέπει να εισαγάγετε τα στοιχεία σας στην πύλη του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου ΑΠΘ

Σύνδεση

Ως φοιτητής δε χρειάζεται να εγγραφείτε στο πληροφοριακό σύστημα της ΔΑΣΤΑ εφόσον διαθέτετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στην πύλη του Κέντρου Διαχείρησης Δικτύου ΑΠΘ
Εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στην Πύλη αποφοίτων του ΑΠΘ μπορείτε να συνδεθείτε κάνοντας χρήση του αντίστοιχου username & password Σύνδεση
Για να συνδεθείτε στο πληροφοριακό σύστημα της ΔΑΣΤΑ ως απόφοιτος του ΑΠΘ θα πρέπει πρώτα να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στην Πύλη αποφοίτων του ΑΠΘ
Διαδικασία εγγραφής
  • Δημιουργήστε λογαριασμό στην πύλη αποφοίτων του ΑΠΘ
  • Επιβεβαιώστε τα στοιχεία σας από το mail που θα σας στείλει το alumni
  • Βάλτε το συνθηματικό που επιθυμείτε
  • Κάντε τη σύνδεση τίτλων σπουδών για να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας
  • Χρησιμοποιήστε τους κωδικούς που έχετε στην πύλη αποφοίτων για να συνδεθείτε στην ιστοσελίδα της ΔΑΣΤΑ ως απόφοιτος.
Αφού συνδεθείτε, για τη λήψη του Newsletter θα πρέπει επιπλέον
  • Να Δηλώσετε στην καρτέλα σας τα επιστημονικά ενδιαφέροντα για τα οποία θέλετε να ενημερώνεστε και
  • Να επιλέξετε "Λήψη newsletter" και "Html newsletter".

Δημιουργία Νέου Λογαριασμού στην Πύλη Αποφοίτων

Εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στη ΔΑΣΤΑ μπορείτε να συνδεθείτε κάνοντας χρήση του αντίστοιχου username & password Σύνδεση
Εάν είστε εκπρόσωπος εταιρίας/φορέα μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε λογαριασμό στη ΔΑΣΤΑ ώστε να έχετε πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες (θέσεις πρακτικής άσκησης, ανάρτηση αγγελίας, αναζήτηση βιογραφικών αποφοίτων κ.λ.π.)

Εγγραφή Εταιρίας/Φορέα

Για να συνδεθείτε στο πληροφοριακό σύστημα ΔΑΣΤΑ ως Μέλος ΔΕΠ θα πρέπει να εισαγάγετε τα στοιχεία σας στην πύλη του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου ΑΠΘ

Σύνδεση
Ως Μέλος ΔΕΠ δε χρειάζεται να εγγραφείτε στο πληροφοριακό σύστημα της ΔΑΣΤΑ εφόσον διαθέτετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στην πύλη του Κέντρου Διαχείρησης Δικτύου ΑΠΘ
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες του δικτύου Μεντόρων που αποσκοπεί στην υποστήριξη των νεοεισερχόμενων στην αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα.
  • Εφόσον διαθέτετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στην πύλη του Κέντρου Διαχείρησης Δικτύου ΑΠΘ δε χρειάζεται να εγγραφείτε στο πληροφοριακό σύστημα της ΔΑΣΤΑ
  • Για να συνδεθείτε, θα πρέπει να εισαγάγετε τα στοιχεία σας στην πύλη του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου ΑΠΘ
Σύνδεση
  • Δηλώστε συμμετοχή στην Πρακτική Άσκηση του τμήματος/σχολής σας
  • Εφόσον διαθέτετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στην πύλη του Κέντρου Διαχείρησης Δικτύου ΑΠΘ δε χρειάζεται να εγγραφείτε στο πληροφοριακό σύστημα της ΔΑΣΤΑ
  • Για να συνδεθείτε, θα πρέπει να εισαγάγετε τα στοιχεία σας στην πύλη του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου ΑΠΘ
Σύνδεση
  • Αν είστε απόφοιτος του ΑΠΘ, η υπηρεσία αυτή σας δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνετε ενημέρωση στο email σας για τις νέες θέσεις εργασίας που σχετίζονται με το επιστημονικό σας πεδίο, καθώς και άλλα νέα και ανακοινώσεις που σας αφορούν
  • Πατήστε στο κουμπί ‘Εγγραφή’ για να δείτε τις οδηγίες και να ακολουθήσετε τη διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού.
  • Αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε στο σύστημα ως χρήστης για να διαχειριστείτε τα στοιχεία στην προσωπική σας καρτέλα και να κάνετε χρήση της υπηρεσίας.
Σύνδεση Εγγραφή
  • Αν είστε απόφοιτος του ΑΠΘ, η υπηρεσία αυτή σας παρέχει τη δυνατότητα να αναρτήσετε στην καρτέλα αποφοίτου τα τυπικά προσόντα (πτυχία, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία, δημοσιεύσεις κ.λπ.), καθώς και το βιογραφικό σας στη μορφή που το έχετε διαμορφώσει. Τα στοιχεία αυτά αποθηκεύονται στη βάση βιογραφικών και είναι διαθέσιμα μόνο στις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με τη ΔΑΣΤΑ του ΑΠΘ και αναζητούν προσωπικό.
  • Πατήστε στο κουμπί ‘Εγγραφή’ για να δείτε τις οδηγίες και να ακολουθήσετε τη διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού.
  • Αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε στο σύστημα ως χρήστης για να διαχειριστείτε τα στοιχεία στην προσωπική σας καρτέλα και να κάνετε χρήση της υπηρεσίας.
Σύνδεση Εγγραφή
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες του δικτύου Μεντόρων που αποσκοπεί στην υποστήριξη των νεοεισερχόμενων στην αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα.
  • Πατήστε στο κουμπί ‘Εγγραφή’ για να δείτε τις οδηγίες και να ακολουθήσετε τη διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού.
  • Αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε στο σύστημα ως χρήστης για να διαχειριστείτε τα στοιχεία στην προσωπική σας καρτέλα και να κάνετε χρήση της υπηρεσίας.
Σύνδεση Εγγραφή
  • Μέσω της υπηρεσίας αυτής μπορείτε να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης δηλώνοντας την περίοδο και τη σχολή που σας ενδιαφέρει. Αν θέλετε να ανακοινώσετε θέση πρακτικής άσκησης εκτός του Προγράμματος (π.χ. για τμήματα που δεν εντάσσονται στο πρόγραμμα), μπορείτε να το κάνετε μέσω δημοσίευσης Θέσεων Εργασίας.
  • Πατήστε στο κουμπί ‘Εγγραφή’ για να δείτε τις οδηγίες και να ακολουθήσετε τη διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού.
  • Αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε στο σύστημα ως χρήστης για να διαχειριστείτε τα στοιχεία στην προσωπική σας καρτέλα και να κάνετε χρήση της υπηρεσίας.
Σύνδεση Εγγραφή
  • Μέσω της υπηρεσίας αυτής μπορείτε να αναρτήσετε θέσεις εργασίας, οι οποίες θα δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα της ΔΑΣΤΑ και θα αποσταλούν μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στα μέλη μας.
  • Πατήστε στο κουμπί ‘Εγγραφή’ για να δείτε τις οδηγίες και να ακολουθήσετε τη διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού.
  • Αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε στο σύστημα ως χρήστης για να διαχειριστείτε τα στοιχεία στην προσωπική σας καρτέλα και να κάνετε χρήση της υπηρεσίας.
Σύνδεση Εγγραφή
  • Μέσω της υπηρεσίας αυτής μπορείτε να αναζητήσετε βιογραφικά αποφοίτων και να φιλτράρετε τα αποτελέσματα της αναζήτησης σύμφωνα με τα κριτήρια που επιθυμείτε (ακαδημαϊκό επίπεδο, τμήμα, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία).
  • Πατήστε στο κουμπί ‘Εγγραφή’ για να δείτε τις οδηγίες και να ακολουθήσετε τη διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού.
  • Αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε στο σύστημα ως χρήστης για να διαχειριστείτε τα στοιχεία στην προσωπική σας καρτέλα και να κάνετε χρήση της υπηρεσίας.
Σύνδεση Εγγραφή
  • Μέσω της υπηρεσίας αυτής μπορείτε να συμμετάσχετε στο δίκτυο μεντόρων, ώστε να συμβάλετε στην υποστήριξη και εμψύχωση των νεοεισερχόμενων στην αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα.
  • Πατήστε στο κουμπί ‘Εγγραφή’ για να δείτε τις οδηγίες και να ακολουθήσετε τη διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού.
  • Αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό, απλώς συνδεθείτε στο σύστημα ως χρήστης για να διαχειριστείτε τα στοιχεία στην προσωπική σας καρτέλα και να κάνετε χρήση της υπηρεσίας.
Σύνδεση Εγγραφή
  • Διαχειριστείτε την Πρακτική Άσκηση του τμήματος σας
  • Εφόσον διαθέτετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στην πύλη του Κέντρου Διαχείρησης Δικτύου ΑΠΘ δε χρειάζεται να εγγραφείτε στο πληροφοριακό σύστημα της ΔΑΣΤΑ
  • Για να συνδεθείτε, θα πρέπει να εισαγάγετε τα στοιχεία σας στην πύλη του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου ΑΠΘ
Σύνδεση
  • Δηλώστε συμμετοχή για να μπορείτε να παρέχετε συμβουλευτική σε φοιτητές και αποφοίτους σχετικά με θέματα σπουδών και εργασίας.
  • Εφόσον διαθέτετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στην πύλη του Κέντρου Διαχείρησης Δικτύου ΑΠΘ δε χρειάζεται να εγγραφείτε στο πληροφοριακό σύστημα της ΔΑΣΤΑ
  • Για να συνδεθείτε, θα πρέπει να εισαγάγετε τα στοιχεία σας στην πύλη του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου ΑΠΘ
Σύνδεση

     

Η Πρακτική Άσκηση με χρηματοδότηση από Φορείς Υποδοχής μπορεί να αφορά είτε παράταση Πρακτικής Άσκησης (με ανώτατο συνολικό όριο Πρακτικής Άσκησης τους έξι (6) μήνες) είτε νέα Πρακτική Άσκηση.

Σε κάθε περίπτωση, εργοδότης του/της φοιτητή/τριας και υπόχρεος των ασφαλιστικών του/της εισφορών είναι ο ΕΛΚΕ Α.Π.Θ., ενώ ο Φορέας Υποδοχής δεν έχει καμία επιπλέον οικονομική και ασφαλιστική υποχρέωση (πλην του ποσού που καταθέτει στο λογαριασμού του ΕΛΚΕ Α.Π.Θ.) απέναντι στο/στη φοιτητή/τρια ούτε δημιουργείται σχέση εργασίας. Δεν απαιτείται από το Φορέα Υποδοχής η δήλωση του/της φοιτητή/τριας στο ΙΚΑ. Από 1/10/2019, ο Φορέας Υποδοχής οφείλει να δηλώσει το/τη φοιτητή/τρια στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ πριν την έναρξη της Πρακτικής Άσκησης και μετά τη λήξη αυτής (Απ. Αριθμ. 40331/Δ1.13521, ΦΕΚ Β’ 3520/19-09-2019, Άρθ. 1, §1.2)

Με την κατάθεση των χρημάτων από το Φορέα Υποδοχής αποστέλλεται από το λογιστήριο του ΕΛΚΕ Α.Π.Θ. εξοφλητικό τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.

Διαδικασία:

Α) Παράταση Πρακτικής Άσκησης (ανώτατο όριο Πρακτικής Άσκησης – έως έξι μήνες συμπεριλαμβανομένου του διαστήματος Πρακτικής Άσκησης μέσω ΕΣΠΑ)

  • Ο Φορέας Υποδοχής μe ένα e-mail στο praktiki@auth.gr δηλώνει την πρόθεση του να επιμηκύνει την Πρακτική Άσκηση του φοιτητή/τριας με δική του  χρηματοδότηση τουλάχιστον ένα μήνα πριν τη λήξη της Πρακτικής Άσκησης μέσω ΕΣΠΑ.
  • Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ. αποστέλλει με email τη σύμβαση στο Φορέα Υποδοχής, η οποία περιγράφει όλες τις λεπτομέρειες της Πρακτικής Άσκησης προκειμένου να υπογραφεί σε τρία (3) αντίγραφα με πρωτότυπες υπογραφές.
  • Ο Φορέας Υποδοχής αποστέλλει τα τρία (3) πρωτότυπα αντίγραφα της σύμβασης προκειμένου να υπογραφούν και από τα συμβαλλόμενα μέρη του Α.Π.Θ. Η σύμβαση αυτή αποτελεί και το αποδεικτικό σε περίπτωση ελέγχου από το ΙΚΑ.
  • Ο Φορέας Υποδοχής οφείλει στο τέλος κάθε ημερολογιακού μήνα, (ανεξάρτητα από το πότε ξεκίνησε την Πρακτική του/της Άσκηση ο/η φοιτητής/τρια) να καταβάλλει στο λογαριασμό του ΕΛΚΕ Α.Π.Θ. το αντίστοιχο ποσό του μήνα για την Πρακτική Άσκηση, έτσι ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την πληρωμή των ασφαλιστικών εισφορών του/της φοιτητή/τριας. Με την κατάθεση του ποσού το λογιστήριο του ΕΛΚΕ Α.Π.Θ. αποστέλλει στο Φορέα Υποδοχής το εξοφλητικό τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.

 

Β) Νέα Πρακτική Άσκηση (ελάχιστο όριο Πρακτικής Άσκησης: όσο η θεσμοθετημένη διάρκεια Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος - ανώτατο όριο Πρακτικής Άσκησης: έως έξι μήνες)

  • Ο Φορέας Υποδοχής με ένα e-mail στο praktiki@auth.gr δηλώνει την πρόθεση του να απασχολήσει για Πρακτική Άσκηση φοιτητή/τρια με δική του  χρηματοδότηση.
  • Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης αποστέλλει με email τη σύμβαση στο Φορέα Υποδοχής, η οποία περιγράφει όλες τις λεπτομέρειες της Πρακτικής Άσκησης προκειμένου να υπογραφεί σε τρία (3) αντίγραφα με πρωτότυπες υπογραφές.
  • Ο Φορέας Υποδοχής αποστέλλει τα τρία (3) πρωτότυπα αντίγραφα της σύμβασης προκειμένου να υπογραφεί και από τα συμβαλλόμενα μέρη του Α.Π.Θ. Η σύμβαση αυτή αποτελεί και το αποδεικτικό σε περίπτωση ελέγχου από το ΙΚΑ.
  • Ο Φορέας Υποδοχής οφείλει στο τέλος κάθε ημερολογιακού μήνα, (ανεξάρτητα από το πότε ξεκίνησε την Πρακτική του/της Άσκηση ο/η φοιτητής/τρια) να καταβάλλει στο λογαριασμό του ΕΛΚΕ Α.Π.Θ. το αντίστοιχο ποσό του μήνα για την Πρακτική Άσκηση, έτσι ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την πληρωμή των ασφαλιστικών εισφορών του/της φοιτητή/τριας. Με την κατάθεση του ποσού το λογιστήριο του ΕΛΚΕ Α.Π.Θ. αποστέλλει στο Φορέα Υποδοχής το εξοφλητικό τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.
  • Οι ενδιαφερόμενοι/ες φοιτητές/τριες θα πρέπει:
  1. να καλύπτουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις που έχει ορίσει το Τμήμα για την πραγματοποίηση της Πρακτικής Άσκησης, δηλαδή να βρίσκονται στο κατάλληλο εξάμηνο και να καλύπτουν τα τυχόν απαραίτητα  κριτήρια επιλογής. Για περισσότερες πληροφορίες, βλ. https://dasta.auth.gr/cmsitem.aspx?sid=3&id=585  - κριτήρια επιλογής)
  2. να μην έχουν πραγματοποιήσει Πρακτική Άσκηση μέσω ΕΣΠΑ, παλιότερου Επιχειρησιακού Προγράμματος ή μέσω του προγράμματος με χρηματοδότηση από τους Φορείς Υποδοχής.
  3. να έχουν λάβει την έγκριση του/της Επιστημονικά Υπεύθυνου/ης του Τμήματος τους πριν ξεκινήσουν την εκπόνηση της στο Φορέα Υποδοχής.
  4. να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ. για να ενημερωθούν για τη διαδικασία και για τα απαραίτητα έντυπα/δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν πριν την έναρξη της Πρακτικής τους Άσκησης.
  5. να έχουν δηλώσει το μάθημα της Πρακτικής Άσκησης στην γραμματεία τους, έτσι ώστε με την ολοκλήρωσή της να περαστούν οι πιστωτικές μονάδες (ECTS).
  6. να έχουν Αριθμό Μητρώου Ασφαλισμένου ΙΚΑ ή να εκδώσουν Αριθμό Μητρώου Ασφαλισμένου ΙΚΑ, διότι ασφαλίζονται για εργατικό ατύχημα κατά την διάρκεια της Πρακτικής τους Άσκησης. Σημειώνεται ότι, στην περίπτωση που απαιτείται η έκδοση Αριθμού Μητρώου Ασφαλισμένου ΙΚΑ, θα πρέπει να παραλάβουν από το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ. την απαραίτητη βεβαίωση.
  7. να προσκομίσουν στο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ. τη βεβαίωση Αριθμού Μητρώου Ασφαλισμένου ΙΚΑ, καθώς επίσης και το βιβλιάριο υγείας/ασθενείας στο οποίο φαίνεται ότι είναι ιατροφαρμακευτικά ασφαλισμένοι. Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που οι φοιτητές/τριες δεν είναι ιατροφαρμακευτικά ασφαλισμένοι, το μηνιαίο ποσό που αποδίδεται για τις ασφαλιστικές εισφορές είναι 75 ευρώ (και όχι 10,11 ευρώ).
  8. να διαθέτουν προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) σε οποιαδήποτε ελληνική τράπεζα ή να είναι συνδικαιούχοι σε κάποιο τραπεζικό λογαριασμό. Σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει να μεριμνήσουν να ανοίξουν άμεσα τραπεζικό λογαριασμό πριν την προσκόμιση των απαραίτητων εγγράφων στο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ.
  9. να αξιολογήσουν την εμπειρία τους στο Πρόγραμμα της πρακτικής τους άσκησης μέσω ενός δομημένου ερωτηματολογίου. Το link αξιολόγησης αποστέλλεται από το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ.

 

 

Επιπλέον Πληροφορίες (και για τις δύο παραπάνω περιπτώσεις):

  1. Η ελάχιστη μηνιαία αμοιβή για τον φοιτητή/τρια όταν αφορά Τμήμα Πλήρους Απασχόλησης (30 – 40 ώρες εβδομαδιαίως), είναι 250 € / μήνα (συμπεριλαμβανομένης της ασφάλισής του, η οποία είναι 10,11 €) + το ΦΠΑ (24%) = 310 € /μήνα. Αντίστοιχα, η μηνιαία αμοιβή για τον φοιτητή/τρια για την εκπόνηση Πρακτικής Άσκησης, όταν αφορά Τμήμα Μερικής Απασχόλησης (15 – 20 ώρες εβδομαδιαίως), είναι 125 € / μήνα (συμπεριλαμβανομένης της ασφάλισής του, η οποία είναι 10,11 €) + το ΦΠΑ (24%) = 155 € /μήνα. Σημειώνεται ότι το είδος Πρακτικής Άσκησης (Πλήρους ή Μερικής Απασχόλησης) είναι θεσμοθετημένο από το Τμήμα.
  2. Η μηναία αμοιβή του/της φοιτητή/τριας καταβάλλεται κάθε 13 ή 27 του επόμενου ημερολογιακού μήνα στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο/η φοιτητής/τρια.
  3. Απαιτείται φυσική παρουσία του/της φοιτητή/τριας στο χώρο του Φορέα Υποδοχής και η Πρακτική Άσκηση δε μπορεί να πραγματοποιηθεί εξ’ αποστάσεως.
  4. Η απόφαση για την έναρξη Πρακτικής Άσκησης ενός/μίας φοιτητή/τριας αποτελεί αρμοδιότητα του/της Επιστημονικά Υπεύθυνου/ης του Τμήματος, ο/η οποίος/α ελέγχει τη συνάφεια της θέσης Πρακτικής Άσκησης με τα γνωστικά αντικείμενα του Τμήματος και κρίνει εάν η θέση Πρακτικής Άσκησης είναι κατάλληλη.
  5. Φοιτητής/τρια δε μπορεί να πραγματοποιήσει Πρακτική Άσκηση σε Φορείς Υποδοχής που ανήκουν σε συγγενικά του/ της πρόσωπα (ή σε Φορείς Υποδοχής στους οποίους εργάζονται συγγενικά του/ της πρόσωπα) για δεοντολογικούς λόγους.
  6. Ο/η φοιτητής/τρια δε μπορεί να ορκιστεί κατά τη διάρκεια της Πρακτικής Άσκησης, αφού η Πρακτική Άσκηση αποτελεί μάθημα και θα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες για τις πιστωτικές μονάδες (ECTS).
  7. Στο τέλος της Πρακτικής Άσκησης, ο/η φοιτητής/τρια θα λάβει τη σύμβασή του μαζί με τη βεβαίωση συμμετοχής.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κα Ιωαννίδου Αναστασία, 2310997196, praktiki@auth.gr.